Bestelproces & verzending

Bij het bestellen op onze website doorloopt u de volgende stappen:

Bestellen werkt heel eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen. Uw bestelling wordt pas definitief nadat u de bestelling bevestigd heeft. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

  1. Selecteer uw producten
  • Met de knop  in winkelwagen voegt u een product toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.
  • U blijft automatisch op de plek waar u begon en krijgt een melding dat het product aan uw winkelwagen is toegevoegd.
  • Heeft u zich bedacht? Klik dan op Mijn Winkelwagen rechts bovenin om het aantal te wijzigen of het product te verwijderen.
  • Klaar met winkelen? Klik dan op Ga door naar afrekenen.
  • Wilt u de verzendkosten weten? Als u alleen producten heeft besteld die met de post verzonden kunnen worden (koppelingen, schroeven, beits e.d.) zijn de kosten €9,50 per pakket van 30 kgVoor de overige verzendkosten nemen we contact met u op.
  • Als u klikt op Ga Verder kunt u de keuze maken om in te loggen of als nieuwe klant aan te melden.
  1. Voer uw adresgegevens in
  • In het scherm Verzend-adres kunt u uw adresgegevens invullen of als bestaande klant inloggen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen.
  • Kies uw verzendmethode.
  • Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op Ga verder.
  1. Kies uw verzendmethode
  • Kies voor bezorgen (er wordt contact met u opgenomen over de kosten) of afhalen op afspraak in Stokkum. Klik hierna op Ga verder.
  1. U komt nu bij de betaalmogelijkheden.
  • U kunt op de volgende manieren betalen.
  • Betaling bij aflevering/afhaling (per PIN of contant)
  • Vooruitbetaling per bank.
  1. Bevestig uw bestelling
    Controleer al uw gegevens en de bestelling en klik op Plaats bestelling.
    Wilt u iets wijzigen? Ga dan terug en pas uw bestelling aan.

1    Levering wordt ingepland na onvangst van de betaling.

Wat gebeurt er na het plaatsen van een bestelling?

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin vindt u een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer  0314-668383

Na ontvangst van uw bestelling nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken voor de aflevering. Bij bestellingen die met de post worden verzonden kunt u het pakket de dag na betaling in huis verwachten. Bij bestellingen die met onze vrachtwagens bezorgd moeten worden nemen we contact met u op over de leverdatum.

Annuleren of wijzigen

Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer  0314-668383 of info@steigerwinkel.nl

Uw bestelling kan kosteloos geannuleerd worden tot de dag voor de geplande aflevering, hierna gelden onze retourvoorwaarden.

Standaard levering is binnen 2-8 werkdagen op route. Bij grote spoed of specifieke wensen kunnen wij binnen 1 werkdag leveren. Hier zijn extra kosten aan verbonden. Deze kosten kunt u vinden als u bij uw winkelwagen uw postcode ingeeft.

Spoedleveringen:

Bestelling maandag voor 17:30 uur: levering dinsdag

Bestelling dinsdag voor 17:30 uur: levering woensdag

Bestelling woensdag voor 17:30 uur: levering donderdag

Bestelling donderdag voor 17:30 uur: levering vrijdag

Bestelling vrijdag voor 15:00 uur: levering maandag

Bestelling zaterdag/zondag: levering dinsdag